Эканоміка
Прафілізацыя: Маркетынгавыя камунікацыі
Акадэмічная ступень, якая прысвойваецца: магістр
Формы навучання: дзённая - 1 год, завочная - 1,5 года
Маркетынгавыя камунікацыі з'яўляюцца ўмовай дынамічнага развіцця сучаснага бізнесу, як следства, веды ў гэтай сферы становяцца неабходным складальнікам адукацыі спецыялістаў, занятых у розных галінах сучаснай эканомікі.
У сучасным свеце адбываюцца значныя змены, звязаныя з лічбавымі тэхналогіямі і развіццём новых каналаў камунікацыі – сацыяльных сетак і інтэрактыўных маркетынгавых платформаў, фармаваннем вялікіх дадзеных, а таксама шматлікіх іншых з'яў, якія закладваюць не толькі новыя вектары для прадпрымальніцкай дзейнасці, але і для сістэмы адукацыі.
Асноўнай мэтай навучання з'яўляецца фарміраванне кампетэнтных спецыялістаў, якія атрымліваюць тэарэтычныя і прыкладныя веды, якія валодаюць сучаснымі навыкамі і тэхналогіямі камунікацыйнага забеспячэння бізнесу і прасоўвання прадуктаў і паслуг у новым лічбавым асяроддзі.
Уступныя выпрабаванні
2
  • Для грамадзян Рэспублікі Беларусь:
    Эканамічная тэорыя
    Эканоміка арганізацыі (прадпрыемства)
    Мэнэджмент
    7-06-0311-01 «Эканоміка»
  • Для замежных грамадзян:
    Гутарка, якая ўстанаўлівае ўзровень валодання мовай навучання і базавымі ведамі па спецыяльнасці
    7-06-0311-01 «Эканоміка»
Перспектывы
У выніку засваення адукацыйнай праграмы вы навучыцеся:
  • праводзіць даследаванні рынку і выкарыстоўваць свае веды пра прадукты, паслугі і імідж брэнда для запуску прадуктаў і маркетынгавых кампаній
  • распрацоўваць рэкламныя матэрыялы і ідэі мерапрыемстваў, якія дапамагаюць прадаваць прадукцыю кампаніі
  • распрацоўваць маркетынгавыя кампаніі, вызначаць найлепшыя каналы сувязі для прасоўвання прадукцыі
  • ствараць кантэнт, які дапамагае прасоўваць бізнэс
  • вызначаць, якія каналы камунікацыі лепш за ўсё падыходзяць для прасоўвання прадуктаў і паслуг.
  • распрацоўваць стратэгіі прасоўвання ў сацыяльных сетках для прадпрыемстваў
Дзе можна працаваць?
  • Сфера маркетынгавых камунікацый: правядзенне даследавання рынку і выкарыстанне ведаў аб прадуктах, паслугах і іміджы брэнда для стварэння рэкламнага кантэнту для запуску прадуктаў і маркетынгавых кампаній
  • Каардынацыя рэкламных акцый: распрацоўка рэкламных матэрыялаў і ідэй мерапрыемстваў
  • Брэнд-маркетынг: распрацоўка маркетынгавых кампаній і матэрыялаў, якія адпавядаюць фірмоваму стылю кампаніі
  • Сацыяльныя сеткі: маркетынг у сацыяльных сетках
  • Сфера PR: забеспячэнне станоўчага іміджу кампаніі і наладжванне сувязяў з грамадскасцю





2
Асноўныя дысцыпліны
  • Маркетынгавыя камунікацыі
  • Тэорыя і практыка камунікатыўнага менеджменту
  • Сацыяльныя рэкламныя камунікацыі
  • Арганізацыя грамадскай думкі
  • Стратэгічнае медыяпланаванне
  • Стратэгіі публічнай камунікацыі
  • Асабістая эфектыўнасць і кіраванне кар'ерай
  • Брэндынгавыя карпаратыўныя камунікацыі
  • HR-менеджмент падзейных мерапрыемстваў
  • Прасоўванне падзейных мерапрыемстваў

Мы выкарыстоўваем cookies

Для забеспячэння выгоды карыстальнікаў сайта і павышэння якасці яго функцыявання, выкарыстоўваюцца файлы cookie