Эканоміка
Прафілізацыя: Маркетынгавыя камунікацыі
Акадэмічная ступень, якая прысвойваецца: магістр
Формы навучання: дзённая - 1 год, завочная - 1,5 года
Акадэмічная ступень, якая прысвойваецца: магістр
Формы навучання: дзённая - 1 год, завочная - 1,5 года
Маркетынгавыя камунікацыі з'яўляюцца ўмовай дынамічнага развіцця сучаснага бізнесу, як следства, веды ў гэтай сферы становяцца неабходным складальнікам адукацыі спецыялістаў, занятых у розных галінах сучаснай эканомікі.
У сучасным свеце адбываюцца значныя змены, звязаныя з лічбавымі тэхналогіямі і развіццём новых каналаў камунікацыі – сацыяльных сетак і інтэрактыўных маркетынгавых платформаў, фармаваннем вялікіх дадзеных, а таксама шматлікіх іншых з'яў, якія закладваюць не толькі новыя вектары для прадпрымальніцкай дзейнасці, але і для сістэмы адукацыі.
Асноўнай мэтай навучання з'яўляецца фарміраванне кампетэнтных спецыялістаў, якія атрымліваюць тэарэтычныя і прыкладныя веды, якія валодаюць сучаснымі навыкамі і тэхналогіямі камунікацыйнага забеспячэння бізнесу і прасоўвання прадуктаў і паслуг у новым лічбавым асяроддзі.
Уступныя выпрабаванні
- Для грамадзян Рэспублікі Беларусь:
Эканамічная тэорыя
Эканоміка арганізацыі (прадпрыемства)
Мэнэджмент
7-06-0311-01 «Эканоміка» - Для замежных грамадзян:
Гутарка, якая ўстанаўлівае ўзровень валодання мовай навучання і базавымі ведамі па спецыяльнасці
7-06-0311-01 «Эканоміка»
Перспектывы
У выніку засваення адукацыйнай праграмы вы навучыцеся:
- праводзіць даследаванні рынку і выкарыстоўваць свае веды пра прадукты, паслугі і імідж брэнда для запуску прадуктаў і маркетынгавых кампаній
- распрацоўваць рэкламныя матэрыялы і ідэі мерапрыемстваў, якія дапамагаюць прадаваць прадукцыю кампаніі
- распрацоўваць маркетынгавыя кампаніі, вызначаць найлепшыя каналы сувязі для прасоўвання прадукцыі
- ствараць кантэнт, які дапамагае прасоўваць бізнэс
- вызначаць, якія каналы камунікацыі лепш за ўсё падыходзяць для прасоўвання прадуктаў і паслуг.
- распрацоўваць стратэгіі прасоўвання ў сацыяльных сетках для прадпрыемстваў
Дзе можна працаваць?
- Сфера маркетынгавых камунікацый: правядзенне даследавання рынку і выкарыстанне ведаў аб прадуктах, паслугах і іміджы брэнда для стварэння рэкламнага кантэнту для запуску прадуктаў і маркетынгавых кампаній
- Каардынацыя рэкламных акцый: распрацоўка рэкламных матэрыялаў і ідэй мерапрыемстваў
- Брэнд-маркетынг: распрацоўка маркетынгавых кампаній і матэрыялаў, якія адпавядаюць фірмоваму стылю кампаніі
- Сацыяльныя сеткі: маркетынг у сацыяльных сетках
- Сфера PR: забеспячэнне станоўчага іміджу кампаніі і наладжванне сувязяў з грамадскасцю
Асноўныя дысцыпліны
- Маркетынгавыя камунікацыі
- Тэорыя і практыка камунікатыўнага менеджменту
- Сацыяльныя рэкламныя камунікацыі
- Арганізацыя грамадскай думкі
- Стратэгічнае медыяпланаванне
- Стратэгіі публічнай камунікацыі
- Асабістая эфектыўнасць і кіраванне кар'ерай
- Брэндынгавыя карпаратыўныя камунікацыі
- HR-менеджмент падзейных мерапрыемстваў
- Прасоўванне падзейных мерапрыемстваў