Электронная эканоміка

Электронная эканоміка

Кваліфікацыя: Бакалаўр / Праграміст. Эканаміст

Факультэт: Фінансава-эканамічны (ФЭФ), Інфармацыйных тэхналогій (ФІТ)

Выпускаючая кафедра: Кафедра эканомікі

Формы навучання: дзённая – 4 гады

Давай разбярэмся ў тваёй матывацыі для паступлення на спецыяльнасць «Электронная эканоміка», дарагі абітурыент. Гэта спецыяльнасць:

  • новая для рэгіёна і краіны, а значыць ты – рэдкі спецыяліст праз 4 гады
  • унікальная, таму што навучае дзейнасці па пошукавым прасоўванні вэб-сайтаў у інтэрнэце, выкарыстанні кантэкстнай і банэрнай рэкламы, маркетынгу ў сацыяльных сетках і медыя, электроннаму піяру, кантэнт-менеджменту, маркетынгу праз мабільныя прыкладанні, вэб-аналітыцы, навыкам працы з базамі даных, прыкладным праграмным забеспячэннем, выкарыстанні ў рабоце камп'ютэрных тэхналогій, стварэнню рэкламных матэрыялаў
  • перспектыўная ў забеспячэнні магчымасці дыстанцыйнай працы ў бізнэсе, маркетынгу, рэкламе
  • спрыяльная гнуткай занятасці праз арганізацыю свайго онлайн-бізнэсу
  • забяспечвае занятасць у інавацыйных сферах, дзе ты свабодна аналізуеш рынкавую сітуацыю і робіш прагноз попыту з выкарыстаннем матэматычных і праграмных сродкаў; распрацоўваеш стратэгіі маркетынгу; ажыццяўляеш электронны піяр, вядзеш блог арганізацыі
  • прадстаўляе магчымасць атрымаць прэстыжную працу, дзе ты –спецыяліст аддзела маркетынгу, які плануе і праводзіць рэкламныя кампаніі ў інтэрнэце, складае рэкламныя тэксты, тэхнічныя заданні на банеры, цізеры і іншыя рэкламныя модулі, аналізуе эфектыўнасць кампаніі
  • цікавая і высокааплатная работа ў галіне электроннага бізнесу
  • патрабуе пастаяннага прафесійнага і асобаснага развіцця для рэалізацыі эфектыўных стратэгій росту твайго прадпрыемства
Электронная эканоміка

Навыкі і кампетэнцыі

Так, відавочна, што твае кампетэнцыі і навыкі актуальныя ў 21 стагоддзі, паколькі звязаны з уменнем:

  • фармуляваць і вырашаць прыкладныя задачы ў сферы інфакамунікацыйных тэхналогій з дапамогай метадаў дыскрэтнай матэматыкі
  • прымяняць інструментарый тэорыі імавернасцей і матэматычнай статыстыкі для фарміравання імавернаснага падыходу ў інжынернай дзейнасці.
  • вырашаць практычныя задачы ў маркетынгу з ужываннем сучасных офісных прыкладных кампутарных праграм
  • распрацоўваць візуальныя рашэнні для ажыццяўлення маркетынгавых камунікацый з мэтавым рынкам
  • распрацоўваць камп'ютарныя праграмы на аб'ектна-арыентаванай мове
  • распрацоўваць і ажыццяўляць стратэгіі і планы пошукавага прасоўвання на базе вэб-аналітыкі
  • ажыццяўляць глыбокі аналіз бягучай і прагнознай маркетынгавай сітуацыі з мэтай абгрунтавання прымальных кіраўніцкіх рашэнняў

Запатрабаванасць

  • У сферы эканомікі Наваполацка ажыццяўляюць дзейнасць каля 4 тысяч суб'ектаў гаспадарання розных форм уласнасці, у тым ліку 98 прамысловых арганізацый, 67 будаўнічых арганізацый, 42 транспартныя арганізацыі, 212 суб'ектаў рознічнага і аптовага гандлю.
  • Найбольш буйнымі заказчыкамі кадраў у сферы электроннага бізнесу з'яўляюцца ААТ «Нафтан», ААТ «Нафтан» завод «Палімір», філіял «Наваполацкжалезабетон», ААТ «Крычаўцэментнашыфер», ААТ «Вымяральнік», філіял Наваполацкі хлебазавод ААТ «Віцебскхлебпрам», ТАА «Юджэн» , СП ЗАТ «Інтэрфорэст», ТАА «ЛюбаваЛЮКС».
Электронная эканоміка

Сфера прафесійнай дзейнасці

Твае самыя буйныя, важныя, характэрныя прафесійныя кампетэнцыі

  • планаванне наменклатуры і асартыменту выпускаемай прадукцыі, кіраванне таварным знакам (брэндам) з мэтай павелічэння аб'ёмаў продажаў
  • вядзенне вэб-аналітыкі, аналіз інтарэсаў і паводзін мэтавай аўдыторыі рэсурсу, кіраванне трафікам сайта і яго канверсіяй
  • выкарыстанне тэхналогіі мабільнага маркетынгу для прасоўвання прадуктаў і брэндаў, уключаючы маркетынг праз мабільныя прыкладанні і працу з QR-кодамі
  • перадпраектнае абследаванне, выяўленне інфармацыйных патрэб заказчыка ў галіне электроннага маркетынгу і фарміраванне патрабавання да праектуемай інфармацыйнай сістэмы
  • удзел у фармаванні палітыкі арганізацыі ў вобласці інфарматызацыі яе дзейнасці і падрыхтоўцы праектаў адпаведных дакументаў (канцэпцый, планаў, мерапрыемстваў, праграм, рашэнняў)
  • распрацоўка бізнес-планаў інвестыцыйных праектаў па стварэнню новых тэхналогій
  • ацэнка канкурэнтаздольнасці і эканамічнай эфектыўнасці тэхналогій, якія распрацоўваюцца

Тэхналогіі навучання

  • інтэрактыўныя і камп'ютарныя тэхналогіі
  • кейс-метады, дзелавыя гульні, праектны метад
  • стажыроўкі ў рэсурсных цэнтрах
  • навучанне ва ўніверсітэтах-партнёрах (Расійская Федэрацыя, Кітайская Народная Рэспубліка, Рэспубліка Азербайджан, Рэспубліка Узбекістан)
  • лекцыі запрошаных прафесараў (навуковыя, сацыяльныя, прафесійныя, інтэгратыўныя) і семінары (адукацыйныя дыскусіі, мазгавыя штурмы)
  • практыкі з запрошанымі працадаўцамі і выкананне курсавых, дыпломных, камерцыйных праектаў па тэмах ад працадаўцаў
  • міждысцыплінарныя дыпломныя праекты
  • удзел у канферэнцыях, міжнародных форумах

Асноўныя выкладчыкі

Ларыонаў Аркадзь Сцяпанавіч

Ларыонаў
Аркадзь
Сцяпанавіч

старшы выкладчык кафедры эканомікі

ПРА ВЫКЛАДЧЫКА
ПРА ВЫКЛАДЧЫКА
ЗГАРНУЦЬ

Магістарская прафесійная адукацыя ў сферы «Бізнес-адміністраванне».

Сумяшчае прафесійную дзейнасць з выкладаннем, з'яўляецца кіраўніком аддзела па сувязях з грамадскасцю ў Полацкім дзяржаўным універсітэце імя Еўфрасінні Полацкай.

Аўтар шэрага метадычных артыкулаў у газетах і часопісах, прысвечаных праблемам рэкламнай дзейнасці і сувязям з грамадскасцю, удзельнік навукова-практычных канферэнцый. Працаваў у СМІ ў якасці кансультанта па рэкламе (часопіс, радыё), вядоўцы праграм (радыё), журналіста (газеты, часопісы, радыё), галоўнага рэдактара (часопіс).

Двойчы ўзнагароджаны спецыяльным прызам ад бізнес-кансалтынгавай сістэмы «ТРВЗ-ШАНЕЦ» і бюлетэня «Рэкламнае Меранне» (Растоў-На-Дон) за актыўны ўдзел у вырашэнні бізнес-задач у вобласці маркетынгу, рэкламы і сувязяў з грамадскасцю. Эксперт і член журы Інтэрнэт кубка XII Еўразійскага эканамічнага форуму.

Распрацоўшчык акадэмічных курсаў і аўтар метадычных праграм. З'яўляўся навуковым кіраўніком пры напісанні больш за 300 дыпломных і курсавых прац студэнтамі.

Сурто Сяргей Генадзьевіч

Сурто
Сяргей
Генадзьевіч

старшы выкладчык кафедры вылічальных сістэм і сетак

ПРА ВЫКЛАДЧЫКА
ПРА ВЫКЛАДЧЫКА
ЗГАРНУЦЬ

Практык, больш за 15 гадоў працаваў у аўтсорсінгавай кампаніі па распрацоўцы праграмнага забеспячэння. Інтарэсы дакранаюцца IT, сістэм размеркаваных вылічэнняў і сістэм апрацоўкі вялікіх аб'ёмаў інфармацыі, займаецца распрацоўкай праграмнага забеспячэння.

На спецыяльнасці «Электронная эканоміка» выкладае дысцыпліну «Размеркаваныя сістэмы апрацоўкі інфармацыі», кіруе курсавым праектаваннем.

Зянькова Інга Уладзіміраўна

Зянькова
Інга
Уладзіміраўна

кандыдат эканамічных навук, Ph.D in Economics, дацэнт, загадчык кафедры эканомікі

ПРА ВЫКЛАДЧЫКА
ПРА ВЫКЛАДЧЫКА
ЗГАРНУЦЬ

Скончыла Беларускі камерцыйны ўніверсітэт у 1998г. Спецыяльнасць па адукацыі Эканоміка і кіраванне вытворчасцю. Стаж працы ў сферы адукацыі – з 2004 г. У 2010 годзе паспяхова абараніла кандыдацкую дысертацыю на тэму «Збалансаванасць занятасці на рынку працы: Тэарэтычныя і метадычныя асновы забеспячэння».У 2018 годзе прайшла стажараванне ў страхавых кампаніях Баку і на кафедры «Фінансы і фінансавыя інстытуты» Азербайджанскага дзяржаўнага эканамічнага ўніверсітэта. У 2018 годзе атрымала статус запрошанага прафесара Вэйхайского прафесійнага коледжа (КНР).

Выкладае дысцыпліны: макраэканоміка, эканамічная палітыка, мікраэканоміка, сучасная палітэканомія, міжнародная эканоміка.

З'яўляецца аўтарам і суаўтарам навуковых і навучальна-метадычных публікацый на рускай і англійскай мовах, у тым ліку манаграфій і артыкулаў, што індэксуюцца ў Scopus і Web of Science.

Лісічонак Алена Пятроўна

Лісічонак
Алена
Пятроўна

кандыдат эканамічных навук, Ph.D in Economics, дацэнт кафедры эканомікі

ПРА ВЫКЛАДЧЫКА
ПРА ВЫКЛАДЧЫКА
ЗГАРНУЦЬ

Спецыяліст у вобласці рэгіянальнай эканомікі і кіравання, эканомікі і планавання ў арганізацыі. Валодае французскай і англійскай мовамі. Увесь час павялічвае кваліфікацыю. Пераможца у намінацыі «Выкладчык года 2022» спецыяльнай прэміі «Крыніца ведаў». З'яўляецца аўтарам і суаўтарам навуковых і навучальна-метадычных публікацый на рускай і англійскай мовах, у тым ліку манаграфій і артыкулаў, што індэксуюцца ў Scopus і Web of Science. Мае значны і дзейсны досвед навукова-даследчай працы са студэнтамі і магістрантамі. Выступала ў якасці кіраўніка і выканаўца па дзяржбюджэтных і гасдамоўных тэмах кафедры.

Выкладае дысцыпліны: Эканоміка арганізацыі (прадпрыемствы), Планаванне ў арганізацыі (на прадпрыемстве), Бізнес-планаванне, Планаванне і кантролінг, Навучальна-даследчая праца студэнтаў, Таварная палітыка і брэнд-менеджмент, Матэматычныя метады і мадэлі прыняцця маркетынгавых вынахадаў, Прагназаванне нацыйнай эканомікі, Кіраўніцкая эканоміка, Рэгіянальная эканоміка.

Ізмайловіч Святлана Віктараўна

Ізмайловіч
Святлана
Віктараўна

кандыдат эканамічных навук, дацэнт кафедры эканомікі

ПРА ВЫКЛАДЧЫКА
ПРА ВЫКЛАДЧЫКА
ЗГАРНУЦЬ

У Вас ёсць пытанні?

Пішыце на пошту:

, i.zenkova@psu

Тэлефон:

+375 214 59 95 54

Мы выкарыстоўваем cookies

Для забеспячэння выгоды карыстальнікаў сайта і павышэння якасці яго функцыявання, выкарыстоўваюцца файлы cookie