Электронны маркетынг
Кваліфікацыя, якая прысвойваецца: маркетолаг-праграміст.
Формы навучання: дзённая – 4 гады.
Формы навучання: дзённая – 4 гады.
Каб эфектыўна прадаваць, ужо недастаткова традыцыйнага маркетынгу з яго звыклымі падыходамі. Большасць кампаній перавялі свой бізнес у анлайн, дзе дзейнічаюць свае законы і патрэбныя новыя прылады: сайты, сацыяльнае сеціва, віртуальныя пляцоўкі. Сфера інтэрнэт-продажаў мае патрэбу ў спецыялістах, адукацыя якіх дазваляе сумяшчаць працу маркетолагаў і праграмістаў. Такую адукацыю дае спецыяльнасць «Электронны маркетынг».
Студэнты вучацца ўжываць актуальныя маркетынгавыя тэхналогіі для прасоўвання брэндаў і бізнесу ў лічбавай сферы. Асаблівае месца ў праграме займае вывучэнне маркетынгавай аналітыкі, лічбавага маркетынгу, пошукавай аптымізацыі, прасоўвання тавараў і паслуг у сацыяльных сетках. Курсы па выбары дазваляюць самастойна вырашыць, зрабіць акцэнт на эканамічных ці IT-дысцыплінах. Дзякуючы актыўным метадам навучанні і заданням ужытковага характару, студэнты вучацца вырашаць заданні, якія ў будучыні паўстануць у працы.
Вы навучыцеся
- праводзіць класічныя маркетынгавыя даследаванні ў інтэрнэце
- ствараць маркетынгавыя стратэгіі і тактыкі для прыцягнення патэнцыйных пакупнікоў
- пазіцыянаваць кампанію
- распрацоўваць канцэпцыю прадукту і фармаваць таварны асартымент
- прасоўваць брэнд кампаніі, ствараць яе прывабны імідж і раскручваць сярод супольнасцяў у сацыяльных сетках
- ствараць рэкламныя кампаніі з дапамогай трафіка з платных пляцовак у браўзарах і сацыяльным сеціве
- кіраваць SEO-прасоўваннем сайта, напаўненнем старонак кантэнтам
- распрацоўваць стратэгіі email-маркетынгу
- праводзіць аналіз эфектыўнасці рэкламы, web-аналіз
- распрацоўваць рэкламныя матэрыялы
- ствараць рэкламныя бюджэты і медыя-планы
- праводзіць маніторынг і аптымізаваць эфектыўнасць рэкламных кампаній
- выбудоўваць каналы размеркавання і даставы прадукцыі да канчатковага пакупніка
- арганізоўваць продажы і абслугоўванне кліентаў
Дзе можна працаваць ?
- сфера маркетынгу (маркетынгу ў сацыяльных сетках і медыя)
- рэкламныя арганізацыі
- любыя камерцыйныя арганізацыі (маркетынгавы аддзел)
- вэб-студыі
- Інтэрнэт-крамы
- стартапы
Асноўныя дысцыпліны
- Інфармацыйныя тэхналогіі ў маркетынгу
- Фінансавая матэматыка і фінансавы менеджмент
- Стратэгічны маркетынг
- Асновы алгарытмізацыі і праграмавання
- Асновы абароны інфармацыі
- Праграмаванне сеткавых дадаткаў
- Эканоміка арганізацыі (прадпрыемства)
- Праектаванне інфармацыйных сістэм
- Аб'ектна-арыентаванае праграмаванне
- Маркетынгавыя даследаванні
- Каналы дыстрыбуцыі і маркетынгавая лагістыка
- Інтэрнэт-маркетынг і электронная камерцыя
- Вэб-дызайн і юзабіліці
- Кіраванне стасункамі з кліентамі
- Маркетынг праграмнага прадукту і паслуг
- Правае рэгуляванне маркетынгавай дзейнасці
- Сістэмы кіравання базамі дадзеных