Электронны маркетынг
Электронны маркетынг

Факультэт: 
Фінансава-эканамічны факультэт (ФЭФ)
Кафедра, якая выпускае:
Кваліфікацыя, якая прысвойваецца: маркетолаг-праграміст.
Формы навучання: дзённая – 4 гады.
Каб эфектыўна прадаваць, ужо недастаткова традыцыйнага маркетынгу з яго звыклымі падыходамі. Большасць кампаній перавялі свой бізнес у анлайн, дзе дзейнічаюць свае законы і патрэбныя новыя прылады: сайты, сацыяльнае сеціва, віртуальныя пляцоўкі. Сфера інтэрнэт-продажаў мае патрэбу ў спецыялістах, адукацыя якіх дазваляе сумяшчаць працу маркетолагаў і праграмістаў. Такую адукацыю дае спецыяльнасць «Электронны маркетынг».
Студэнты вучацца ўжываць актуальныя маркетынгавыя тэхналогіі для прасоўвання брэндаў і бізнесу ў лічбавай сферы. Асаблівае месца ў праграме займае вывучэнне маркетынгавай аналітыкі, лічбавага маркетынгу, пошукавай аптымізацыі, прасоўвання тавараў і паслуг у сацыяльных сетках. Курсы па выбары дазваляюць самастойна вырашыць, зрабіць акцэнт на эканамічных ці IT-дысцыплінах. Дзякуючы актыўным метадам навучанні і заданням ужытковага характару, студэнты вучацца вырашаць заданні, якія ў будучыні паўстануць у працы.
Вы навучыцеся
Электронны маркетынг
  • праводзіць класічныя маркетынгавыя даследаванні ў інтэрнэце
  • ствараць маркетынгавыя стратэгіі і тактыкі для прыцягнення патэнцыйных пакупнікоў
  • пазіцыянаваць кампанію
  • распрацоўваць канцэпцыю прадукту і фармаваць таварны асартымент
  • прасоўваць брэнд кампаніі, ствараць яе прывабны імідж і раскручваць сярод супольнасцяў у сацыяльных сетках
  • ствараць рэкламныя кампаніі з дапамогай трафіка з платных пляцовак у браўзарах і сацыяльным сеціве
  • кіраваць SEO-прасоўваннем сайта, напаўненнем старонак кантэнтам
  • распрацоўваць стратэгіі email-маркетынгу
  • праводзіць аналіз эфектыўнасці рэкламы, web-аналіз
  • распрацоўваць рэкламныя матэрыялы
  • ствараць рэкламныя бюджэты і медыя-планы
  • праводзіць маніторынг і аптымізаваць эфектыўнасць рэкламных кампаній
  • выбудоўваць каналы размеркавання і даставы прадукцыі да канчатковага пакупніка
  • арганізоўваць продажы і абслугоўванне кліентаў
Дзе можна працаваць ?
  • сфера маркетынгу (маркетынгу ў сацыяльных сетках і медыя)
  • рэкламныя арганізацыі
  • любыя камерцыйныя арганізацыі (маркетынгавы аддзел)
  • вэб-студыі
  • Інтэрнэт-крамы
  • стартапы
Электронны маркетынг
Асноўныя дысцыпліны
  • Інфармацыйныя тэхналогіі ў маркетынгу
  • Фінансавая матэматыка і фінансавы менеджмент
  • Стратэгічны маркетынг
  • Асновы алгарытмізацыі і праграмавання
  • Асновы абароны інфармацыі
  • Праграмаванне сеткавых дадаткаў
  • Эканоміка арганізацыі (прадпрыемства)
  • Праектаванне інфармацыйных сістэм
  • Аб'ектна-арыентаванае праграмаванне
  • Маркетынгавыя даследаванні
  • Каналы дыстрыбуцыі і маркетынгавая лагістыка
  • Інтэрнэт-маркетынг і электронная камерцыя
  • Вэб-дызайн і юзабіліці
  • Кіраванне стасункамі з кліентамі
  • Маркетынг праграмнага прадукту і паслуг
  • Правае рэгуляванне маркетынгавай дзейнасці
  • Сістэмы кіравання базамі дадзеных

 

Мы выкарыстоўваем cookies

Для забеспячэння выгоды карыстальнікаў сайта і павышэння якасці яго функцыявання, выкарыстоўваюцца файлы cookie