Сацыяльна-педагагічная і псіхалагічная адукацыя

Сацыяльна-педагагічная і псіхалагічная адукацыя

Прысвойваная кваліфікацыя: Бакалаўр / Сацыяльны педагог. Педагог-псіхолаг

Факультэт: Гуманітарны (ГФ)

Выпускаючая кафедра: Кафедра тэхналогіі і методыкі выкладання

Формы навучання: Вочная — 4 гады

У многіх арганізацыях і прадпрыемствах розных галін эканомікі працуюць спецыялісты, якія маюць псіхолага-педагагічныя веды. Гэтыя людзі актыўна рэалізуюць магчымасць дапамагаць навакольным, у прыватнасці, дзецям, рабіць іх жыццю лепш.

Прафесіі сацыяльнага педагога і педагога-псіхолага ўнікальныя. Спецыялісты працуюць з нетыповымі выпадкамі, калі звычайны падыход да чалавека і, у прыватнасці, да дзіцяці немагчымы. Патрабуецца пошук індывідуальнага вырашэння праблемы. Прафесіі звязаны з пастаяннай зменай відаў дзейнасці: работа з дакументамі, зносіны з іншымі людзьмі, дзецьмі, узаемадзеянне з дзяржаўнымі органамі.

Сацыяльна-педагагічная і псіхалагічная адукацыя

Навыкі і кампетэнцыі

  • развітая асабістая аўтэнтычнасць
  • адкрытасць ўласнага досведу
  • талерантнасць да нявызначанасці
  • прыняцце адказнасці
  • пастаноўка рэалістычных мэтаў
  • сфармаванае аналітычнае і крытычнае мысленне
  • крэатыўнасць

Запатрабаванасць

  • арганізацыі сістэмы адукацыі (школы ,ліцэі, гімназіі, каледжы і універсітэты)
  • арганізацыі сістэмы аховы здароўя (паліклінікі, дыспансеры, санаторыі)
  • арганізацыі сістэмы дадатковай адукацыі (цэнтры і палацы; дзіцячыя школы мастацтваў)
Сацыяльна-педагагічная і псіхалагічная адукацыя

Сфера прафесійнай дзейнасці

  • аказанне комплекснай сацыяльна-псіхолага-педагагічнай дапамогі і падтрымкі
  • забеспячэнне, захаванне і ўмацаванне фізічнага, псіхалагічнага, сацыяльнага, маральнага здароўя асобы
  • псіхалагічнае кансультаванне, накіраванае на аказанне дапамогі чалавеку ў вырашэнні розных цяжкіх сітуацый
  • арганізацыя групавых мерапрыемстваў, вядзенне трэнінгаў, семінараў, чытанне лекцый
  • прафілактыка і карэкцыя непажаданых праяў псіхікі чалавека, а таксама ўмацаванне і фарміраванне неабходных псіхалагічных якасцей асобы
  • прафесійны адбор і падбор кадраў, ажыццяўленне псіхалагічнага суправаджэння кар'еры

Тэхналогіі навучання

  • Інтэрактыўныя заняткі (лекцыі ,семінары, лабараторныя работы)
  • Трэнінг
  • Віртуальныя навучальныя платформы
  • Праектнае навучанне
  • Peer-to-peer навучанне

Вядучыя выкладчыкі

Андрэева Ірына Мікалаеўна

Андрэева
Ірына
Мікалаеўна

Доктар псіхалагічных навук, прафесар

ПРА ВЫКЛАДЧЫКА
ПРА ВЫКЛАДЧЫКА
ЗГАРНУЦЬ

Высокакваліфікаваны педагог. Выкладае дысцыпліны: «Уводзіны ў агульную псіхалогію», «Псіхалогія псіхічных працэсаў», «Псіхалогія асобы», «Эксперыментальная псіхалогія», «Сацыяльная псіхалогія», «Псіхалагічнае кансультаванне».

Прымяняе новыя эфектыўныя формы і метады навучання, выбудоўвае навучальны працэс на аснове модульна-рэйтынгавай сістэмы з выкарыстаннем тэставых форм кантролю ведаў.

Аўтар больш за 150 вучэбна-метадычных, навуковых і навукова-практычных публікацый.

Навуковыя інтарэсы – эмацыйны інтэлект, эмацыйная крэатыўнасць, псіхалогія асобы.

Андрыеўская Святлана Уладзіміраўна

Андрыеўская
Святлана
Уладзіміраўна

Кандыдат гістарычных навук, дацэнт

ПРА ВЫКЛАДЧЫКА
ПРА ВЫКЛАДЧЫКА
ЗГАРНУЦЬ

Выкладае навучальныя дысцыпліны: «Інжынерная педагогіка, псіхалогія і кіраванне калектывам»; «Асновы псіхалогіі»; «Псіхалогія здароўя і спорту»; «Псіхалогія фізічнай культуры і спорту»; «Асновы сацыяльнай работы»; «Псіхалогія працы і кіравання»; «Сацыяльная псіхалогія»; «Псіхалогія дзелавых зносін»; «Псіхалогія дэвіянтных паводзін дзяцей і падлеткаў»; «Асобасна-прафесійнае развіццё спецыяліста» і інш.

Ажыццяўляе кіраўніцтва навуковай працай студэнтаў і магістрантаў, якія прымаюць удзел у міжнародных і рэспубліканскіх навуковых канферэнцыях і конкурсах. Аўтар больш за 60 навуковых публікацый.

Навуковыя інтарэсы: розныя аспекты сацыялізацыі моладзі, у тым ліку сэнсажыццёвыя арыентацыі і афіліяцыя ў юнацкім узросце.

Астапчук Святлана Уладзіміраўна

Астапчук
Святлана
Уладзіміраўна

Старшы выкладчык

ПРА ВЫКЛАДЧЫКА
ПРА ВЫКЛАДЧЫКА
ЗГАРНУЦЬ

Ужывае актыўныя метады навучання, у тым ліку праектны метад навучання па наступных дысцыплінах: «Псіхалогія гендэрных адносін», «Прафілактыка булінга ва ўстановах адукацыі», «Гендэрная сацыялізацыя навучэнцаў», «Крызісная псіхалогія», «Псіхалогія сям'і» і шэраг іншых.

Выкарыстоўвае распрацаваныя электронныя вучэбна-метадычныя комплексы, эфектыўна кіруе самастойнай працай студэнтаў.

Аўтар Smart-курса па дысцыпліне «Процідзеянне хатняму гвалту».

Навуковыя інтарэсы: гендэр, супрацьдзеянне хатняму гвалту, прафілактыка булінгу.

Вышынская Кацярына Генадзеўна

Вышынская
Кацярына
Генадзеўна

Старшы выкладчык

ПРА ВЫКЛАДЧЫКА
ПРА ВЫКЛАДЧЫКА
ЗГАРНУЦЬ

Прымяняе новыя эфектыўныя формы і метады навучання ў адукацыйных тэхналогіях: выкарыстоўвае электронныя сродкі навучання і вучэбна-метадычныя комплексы, методыкі праблемнага і праектнага навучання, модульна-рэйтынгавую сістэму кантролю ведаў.

Арганізоўвае самастойную падрыхтоўку студэнтаў, заснаваную на сувязі тэорыі і практыкі ў інтарэсах развіцця актыўнай прафесійнай пазіцыі ў будучых выпускнікоў. Валодае метадамі арганізацыі, правядзення і ўкаранення ў навучальны працэс навуковых даследаванняў, у тым ліку ўласных пошукаў.

Выкладаемыя дысцыпліны: «Псіхадыягностыка», «Дзіцячая псіхалогія», «Асновы псіхатэрапіі», «Псіхалагічны трэнінг асобаснага росту», «Асновы педагогікі і псіхалогіі», «Метадалогія, тэорыя і метады псіхалагічных даследаванняў», «Прыёмы і метады павышэння матывацыі да навучання», «Спецыяльная псіхалогія», Асновы псіхакарэкцыі», «Гісторыя псіхалогіі».

Извекава Вольга Іванаўна

Извекава
Вольга
Іванаўна

Старшы выкладчык

ПРА ВЫКЛАДЧЫКА
ПРА ВЫКЛАДЧЫКА
ЗГАРНУЦЬ

Забяспечвае выкладанне на кафедры шэрагу асноўных дысцыплін па спецыяльнасцях «Практычная псіхалогія» і «Дашкольная адукацыя». Ажыццяўляе выкладанне дысцыплін на англійскай мове для навучэнцаў адукацыйнай праграмы II ступені навучання з Кітая.

У педагагічнай дзейнасці выкарыстоўвае веды педагогікі і псіхалогіі; арыентуецца на прадугледжаныя адукацыйным стандартам вышэйшай адукацыі кампетэнцыі будучага выпускніка; праяўляе ініцыятыву ва ўдасканаленні адукацыйнага працэсу. Актыўна бярэ ўдзел у выхаваўчай рабоце са студэнтамі, з'яўляецца куратарам студэнцкай групы.

Водгукі выпускнікоў

Заідава Галіна Рафікава

Заідава Галіна Рафікава

Год заканчэння навучання па спецыяльнасці — 2016.

Педагог-псіхолаг сярэдняй школы №16 г.Полацка.

Шчаслівыя універсітэцкія гады назаўжды застануцца ў памяці дзякуючы выдатным выкладчыкам і лепшай групе 11-ПІ.

У Полацкім дзяржаўным універсітэце ў кожным студэнце / студэнтке бачаць патэнцыял, дапамагаюць яго раскрыць. Тут зацікаўлены ў тваім прафесійным і асобасным развіцці.

Самае галоўнае, чаму навучылі нашы выкладчыкі-гэта пастаяннае імкненне да самаадукацыі, любоў да сваёй справы, асобасна-арыентаваны падыход у працы з дзецьмі і дарослымі. Вялікі дзякуй за вашу бясцэнную працу!

Падрабязней
Падрабязней
ЗГАРНУЦЬ
Фруцкая Ірына Віктараўна

Фруцкая Ірына Віктараўна

Год заканчэння навучання па спецыяльнасці — 2017.

HR-менеджэр, дырэктар фірмы «Lifetime plus».

З самага пачатку навучання ў Полацкім дзяржаўным універсітэце, на спецыяльнасці «Практычная псіхалогія. Англійская мова», стала зразумела, што вучыцца будзе нялёгка, але вельмі цікава!

Першае, што кінулася ў вочы – гэта выдатныя псіхалагічныя кабінеты-лабараторыі, створаныя спецыяльна для нас. У іх адноўлены ўсе неабходныя зоны, якія павінны прысутнічаць у працы Сапраўднага псіхолага – аддзяленне кампутарнай дыягностыкі, кабінет для кансультацый з дзецьмі і дарослымі, зона для правядзення трэнінгаў і зона карэкцыйнай работы з дзецьмі любога ўзросту, а таксама круглы стол і сучаснае мультымедыя забеспячэнне.

Таксама парадавалі ўзровень і якасць адукацыі-з намі працавалі як выдатныя навуковыя работнікі, так і вопытныя ў практычнай сферы спецыялісты, акрамя таго, з зайздроснай рэгулярнасцю мы супрацоўнічалі са студэнтамі, выкладчыкамі і навукоўцамі з іншых універсітэтаў і нават краін. Асобна варта адзначыць і практычную базу для трэніроўкі атрыманых навыкаў-універсітэт вядзе актыўнае ўзаемадзеянне з рознымі арганізацыямі па ўсёй краіне, якія гатовыя прыняць студэнтаў для стажыроўкі і наступнага працаўладкавання.

Акрамя таго, у рамках сваёй спецыяльнасці мне ўдалося вывучыць яшчэ і англійскую мову, што дазволіла ўдзельнічаць у праекце па міжнародным абмене студэнтамі, удзельнічаць у міжнародных канферэнцыях, мець зносіны з носьбітамі англійскай мовы і чытаць цікавую літаратуру ў арыгінале. У цэлым, праз 5 гадоў навучання я дакладна магу сказаць, што атрымала выдатную базу ведаў, глыбокую цікавасць і павагу да абранай прафесіі і жаданне развівацца ў ёй у далейшым.

Падрабязней
Падрабязней
ЗГАРНУЦЬ
Партнова Паліна Рыгораўна

Партнова Паліна Рыгораўна

Год заканчэння навучання па спецыяльнасці — 2021.

Магістрант кафедры тэхналогіі і методыкі выкладання.

Я выбрала Полацкі дзяржаўны ўніверсітэт, таму што ведала, што атрымаю тут годную адукацыю.

За час навучання я набыла не толькі веды, але і вопыт, новыя знаёмствы, магчымасць рэалізаваць сябе ў будучыні.

Ва ўніверсітэце працуюць высокакваліфікаваныя спецыялісты. Выкладчыкі, імкнуцца знайсці ў кожным студэнце моцныя бакі і дапамагаюць усяляк іх развіваць. У нашым універсітэце праводзіцца вялікая колькасць мерапрыемстваў па вучэбнай, спартыўнай і культурнай часткі. Тут ёсць шмат магчымасцяў для самарэалізацыі і самаразвіцця.

Падрабязней
Падрабязней
ЗГАРНУЦЬ
Вырвіч Анастасія Чаславаўна

Вырвіч Анастасія Чаславаўна

Год заканчэння навучання па спецыяльнасці — 2020.

Асістэнт кафедры тэхналогіі і методыкі выкладання

Я не сумнявалася ў выбары ўніверсітэта. Наша ВНУ дае вельмі добрую базу і ўсе магчымасці для развіцця ва ўсіх напрамках: асобасным, творчым і навуковым.

Калі вы шукаеце месца, дзе будуць рады любой вашай ідэі, дзе вам дапамогуць увасобіць яе ў жыццё і дадуць усе неабходныя для гэтага рэсурсы, то наш Полацкі дзяржаўны ўніверсітэт імя Еўфрасінні Полацкай-лепшы выбар!

Асобныя словы падзякі хочацца выказаць нашым выкладчыкам, якія далі нам не толькі практычныя і тэарэтычныя навыкі, але былі апорай і падтрымкай на працягу ўсёй вучобы.

Я вельмі рада, што мае студэнцкія гады прайшлі менавіта ў гэтым універсітэце, у якім я далей працягваю сваю працоўную дзейнасць. Наша ВНУ-самая лепшая ВНУ!💙

Падрабязней
Падрабязней
ЗГАРНУЦЬ
Курыленка Дар'я Міхайлаўна

Курыленка Дар'я Міхайлаўна

Год заканчэння навучання па спецыяльнасці — 2021.

Магістрант кафедры тэхналогіі і методыкі выкладання.

З самага пачатку навучання ў Полацкім дзяржаўным універсітэце, на спецыяльнасці» Практычная псіхалогія " ў мяне з'явілася жаданне займацца навукай прафесійна.

І.Н. Андрэева (мой навуковы кіраўнік) адкрыла для мяне свет навуковых даследаванняў і магчымасць браць удзел у розных навуковых канферэнцыях і конкурсах. Для самой сябе я зразумела, што хачу і далей развівацца ў вобласці псіхалогіі і навукова-даследчай дзейнасці, а таксама перадаваць свае веды іншым студэнтам.

Цяпер я вучуся ў магістратуры. Мне здаецца, што менавіта ў магістратуры адбываецца сапраўднае «апусканне ў прафесію» і фармаванне практычных навыкаў. Выкладчыкі дзеляцца з намі ўласным досведам і імкнуцца зрабіць працэс навучання максімальна практыкаарыентаваным.

Надалей планую працягнуць навучанне ў аспірантуры. Хочацца ўнесці свой унёсак у развіццё псіхалагічнай навукі ў якасці маладога навукоўца.

Падрабязней
Падрабязней
ЗГАРНУЦЬ

У вас ёсць пытанні?

Пішыце на пошту:

Тэлефон:

+375 214 59 95 68, +375 214 59 95 91

Мы выкарыстоўваем cookies

Для забеспячэння выгоды карыстальнікаў сайта і павышэння якасці яго функцыявання, выкарыстоўваюцца файлы cookie